Ұйымдастырылған
оқу-қызметінің технологиялық картасы
№1 «Құлпынай» екінші кіші тобы
Күні: 24.01.17
Тәрбиеші: Кожахметова
А. Ж. Ибраева Г.Ж.
Білім беру саласы: Әлеумет.
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Мамандықтармен танысайық.
Мақсаты:
Білімділік: Мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы жаңа сөздермен сөздік қорларын толықтыру.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа баулу.
Қолданылатын көрнекі қүралдар: мамандықтар бейнеленген су- реттер, құрылыс материалдары, үлкен хатқалта.
Сөздік жүмыс: мамандық.
Билингвальды компонент: мамандық — профессия, дәрігер — врач, дүкенші - лавончик, қүрылысшы - строитель.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтін іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
|
топка үлкен хаткалта алып кіреді. - Балалар, бізге «Мамандыктар каласынан» хат келіпті. Тыңдандар. «Қүрметті балалар, біздің шеберлер каласында мамандық түрлері өте көп, сендер өскенде эркайсысың бір мамандык иесі боласыңдар. Әзірше, сендер кішкентайсыңдар, сондықтан мен сендерді Мамандыктар каласына қонакка шақырамын». Балалар, бұл калаға бару үшін бізге сикырлы кілем керек. Өйткені біз өзен-көл, тау мен ормандардың үстінен ұшып өтеміз. Мамандық (профессия) - адамның белгілі бір саладагы еңбегі. Мысалы, тіс дәрігері т.б. |
Сиқырлы кілемшеге отырып, музыкамен мамандықтар қаласына жол тартады |
|
2. Білімді өзектендіру.(Тақтаға түрлі мамандықтар суреті ілінеді). - Біздің қалада эртүрлі мамандык иелері тұрады.Дәрігер- ең басты мамандықтардың бірі.Науқастарды емдейді.Адамдарға жақсылық істейді.Сендер дәрігер болғыларын келеме?Құрылысшылар (строители) зәулім үйлерді тұрғызады. Олардың бірі кірпіш каласа, бірі ауыр жүктерді кранмен жеткізіп тұрады. Енді бірі дайын болған үйдін есік-терезелерін сырлайды.Сатушы дегеніміз – дүкенендегі біздің керке заттарымызды сататын адамды біз сатушы дейміз. Мысалы: қуыршақтар дүкеніндегі сатушы т.б.3.Билингвальды компонент: мамандык - профессия,дәрігер — врач, дүкенші - лавончик, қүрылысшы - строитель.4.Сергіту сәтін өткізу.Ал балалар тұрайық. Алақанды ұрайық, Бір отырып, бір тұрып. Біз тынығып алайық. Біз тынығып алайық. 5.Пысыктау.Мамандықтар қаласында аурухана бар. Ауруханада дәрігерлер жұмыс жасайды. Дәрігер ауру адамдарды емдейді. -Міне, мамандықтар каласынан каншама мамандық түрлерімен таныстық. Өздерің өскен кезде тағы да көптеген мамандыктар туралы біліп, өздеріңе қажеттісін тандайсыңдар. |
Балалар әңгімеге қатысып, сұрақтарға жауап береді. Суреттер бойынша өздері білетін мамандық иелері туралы әңгімелейді.
Қайталайды. Педагогпен бірге кимылдар жасай- ды. Дәрігерлер туралы білетіндерін айта- ды. Мысалы, тіс дәрігері ауырған тісіңді емдейді. Көз дәрігері көзді емдейді т.б. Тапсырманы орындайды.
|
|
-Ал енді Балабакшага оралатын кез келді. Кілемге отырыңдар, топка ұшамыз.-Балалар, біз кайда саяхатгадық? Қандаймамандық түрлерімен таныстык - Қай мамандык сендерге ұнады? Өскенде кімболғыларың келеді? |
Балалар кілемге отырады.
Сұрактарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:Біледі: мамандықтар туралы
берілген тапсырманы.Игереді мамандықтар туралы мәліметті және
тұрмыстамамандықтардың пайдасы бар екенін.Меңгереді : мамандықтар туралы
сүрақтарға толық жауап бере алу жэне өз ойларын жеткізе алу, яғни
коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.