Мектептегі бірінші жыл бала үшін де, оның ата-анасы үшін де үлкен сынақ. Бірінші сынып – жаңа жағдайлар, жаңа адамдар, жаңа талаптар мен міндеттер. Бұл баланың психикалық және эмоционалдық жағдайына із қалдырады. Ал баланың оқу іс-әрекетіне қалай жиналып, табысты болатыны, өзі үшін жаңа жағдайларға қаншалықты тез бейімделуі ең алдымен тәрбиешілердең, ата-анаға байланысты.
Мектептегі бірінші жыл бала мен оның ата-анасы үшін үлкен сынақ. Бірінші сынып – жаңа жағдайлар, жаңа қиындықтар, жаңа адамдар. Кішкентай оқушы іс жүзінде ешқашан жалғыз қалмайды - барлық әрекеттер, әдеттер, кез келген іс-әрекет басқа адамдардың бақылау және бағалау пәні болып табылады. Бұл баланың психикалық және эмоционалдық жағдайына із қалдырады. Бала мектепте көптеген жаңа міндеттер алады.Ол өз уақытын және айналасындағы кеңістікті ұйымдастыруды, өзіне: «Мен мұны істей аламын» деп айтуды үйренуі керек. Балада тұрақты оқу ынтасы болуы үшін оның бойында өзіне деген сенімділікті ғана емес, ерік-жігерді де қалыптастыру қажет. Балаңыздың оқу іс-әрекетінде қалай жиналып, табысты болуы, ең алдымен, сізге, ата-анаға байланысты.
Мұғалімнің сөзі./Выступление учителя.Шахманова К.Б, Ширьязова Г.М.
Айта кету керек, баланың өмірінде оның өмірінің мектеп табалдырығын аттаған кездегідей күрт және күрт өзгеретін кезі жоқ. Бұл балалар үшін маңызды сынақ, өйткені ол баланың бүкіл өмір салтының түбегейлі өзгеруімен байланысты. Ол жаңа ересек мұғалімге, жаңа балалар ұжымына, жаңа талаптарға, жаңа күнделікті міндеттерге үйренуі керек.Және, әрине, балада қажетті дағдылар, қабілеттер мен қасиеттер неғұрлым көп болса, ол соғұрлым ол үшін жаңа жағдайларға тез және ауыртпалықсыз бейімделе алады. Мүмкін болатын мектептегі қиындықтардың себептері көбінесе мектепке дейінгі балалық шақта жасырылады.
Баланың ата-анасы көбінесе нәрестенің дамуына мән бермейді («Иә, оның әлі де оқуға уақыты бар, бұл үшін мектеп бар!»). Олар оның айналасындағы ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасының ерекшеліктеріне («ол уақыт өте келе үйренеді ...»), оқуға деген құлшынысының бар немесе жоқтығына («ол араласады, өседі, сен») назар аудармайды. қара, сонда бәрі өтеді»), олар баланы өз эмоцияларын, мінез-құлқын басқаруға, талаптарға бағынуға, ережелерді сақтауға үйретпейді. Нәтижесінде балаларда мектепке дайындықтың маңызды компоненттері қалыптаспайды.
Мектептің жетілмегендігінің себептері:
- Білім берудегі кемшіліктер (міндетті: баламен жүйелі оқыту)
- Баланың соматикалық дамуының кемшіліктері. (Міндетті: дәрігердің кеңесі және баланы емдеу)
-Невротикалық мінездің дамуы. (Міндетті: психологпен кеңесу, содан кейін мінез-құлықты түзету)
- орталық жүйке жүйесінің перинаталдық немесе босанғаннан кейінгі ерте зақымдануы. (Қажетті: балалар невропатологының кеңесі және емі). Қалай болғанда да, бейімделу кезеңінде мұғаліммен, психологпен, педиатрмен тығыз байланысыңыз қажет.